A workshop utolsó napján szakmai bemutatkozóra hívtuk meg az érdeklődőket. Ezúttal az előadás mellett interaktív folyamatba vontuk be őket. Arra kértük őket, hogy hallgassák meg a projekt eddigi eredményeit és fogalmazzanak meg kritikát annak szakmai tartalmával kapcsolatban. A kritikák végül is nem a szakmai tartalomra érkeztek, hanem a következőket említették: „bevezető tréning hiánya, nehéz terepet választottunk, hogy fogunk az emberekhez eljutni, márkaépítés szükségessége, webes láthatóság”.
Sokat tanultunk a visszajelzésekből, mert a feldolgozás során három kulcspontra figyeltünk: 1.) mekkora igény van az általunk fejlesztett módszertanra, 2.) mennyire érthető a munkánk és 3.) mit várnak a folytatástól.
Úgy összegeztük, hogy az első két terület magától értetődő: nagy igény van rá és érthető, követhető a módszer. Ugyanakkor főleg a kommunikáció és átláthatóság területén érdemes fejlesztéseket eszközölnünk. Ezeket a tanulságokat a következő találkozón feldolgozzuk.