Sokáig kerestük, hogyan álljunk neki a feladatnak. Végül arra jutottunk, hogy a szervezeten belüli életünkben próbáljuk ki ezt az új fajta párbeszédet, mégpedig a szolgáltatásaink javításának céljával. Arról kérdeztünk meg három olyan közeli partnerünket, hogy mit tehetünk személyesen értük, hogy ők jobban érezzék magukat. Először udvarias válaszokba futottunk bele, aztán kiderült, hogy még a legjobb viszonyban is lehet találni javítandó területet. Ketten mondtak olyat, amire korábban nem gondoltunk vagy úgy gondoltuk, hogy nem a mi hatáskörünk, most viszont kiderült, hogy bizonyos mértékig igen, és az abban való fejlődést el is vállaltuk. Egy visszajelzésből pedig egy már általunk is jól ismert problémában sikerült legalább az első lépésig eljutni. Meglepő volt számomra, hogy milyen jó érzés ilyen fajta figyelemmel fordulni a másikhoz és abban segíteni őt, hogy közös képünk legyen a mindkettőnket érintő feszültségekről. Őszintén szólva sokkal jobban jöttünk ki belőle, mint ahogyan azt eredetileg elképzeltük. Köszönjük a lehetőséget!